Előzetes

- Képzeld el – újságoltam Davidnek, mikor megérkezett, és beszálltam mellé. – Ma reggel benne voltam az újságban. Megint. És már megint a barátnőd vagyok, sőt, most meg is csaltalak.
- Ria! – tetetett felháborodást. – Kivel? – nevette el magát. Ő is, én is hozzá voltunk már szokva, hogy havonta legalább egyszer összeboronálnak minket az újságírók. Az elején még idegesített, mára azonban már nem húzom fel magam ilyesmiken.
- Marcoval – vontam vállat. Ezen ismét csak nevetett, és ezúttal én is csatlakoztam hozzá. Aztán elmondtam neki, hogy már megint volt egy vitánk Miával, de az indokot egyelőre nem osztottam vele. Úgysem értené a teljes sztori ismerete nélkül.
- Hihetetlenek vagytok, hogy nem tudtok megférni egymás mellett – csóválta a fejét rosszallóan. Erre nem tudtam mit mondani, hiszen igaza volt. Lehúzódott az útról és megállt az egyik kedvenc éttermem előtt. Kiszálltunk, aztán a bejárat felé vettük az irányt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése