Hír

Sziasztok!

Két héttel ezelőtt, a 6. fejezet elején tettem róla említést, hogy nem biztos, hogy elkészülök időre a 7. résszel, de azért igyekszem mindent megtenni. Nos, ez így is volt, viszont az elmúlt két hetem arról szólt, hogy hajnal ötkor keltem fel, általában jól elfáradtam a gyakorlati helyemen, és amikor hazaértem, nem nagyon volt már erőm a történettel foglalkozni. Múlthét szombaton egész sokat hozzáírtam, ám sajnos még így sem készült el mára. Remélem megértitek a késés okát, és talán kárpótolni tudlak titeket a megszokottnál egy kicsit hosszabb részlettel (ami csak félig-meddig van átolvasva, ezért hibák előfordulhatnak benne):

Egy darabig néztem a lófarkas lányt, ahogy a mozdulatokat végzi, de nem tudtam belékötni, láttam rajta, hogy tudatosan csinálta azt, amit csinált, magabiztos volt, és semmi hibát nem ejtett. Elégedetten elmosolyodtam, majd egy kis időre újra magukra hagytam őket. Az öltözőbe mentem, gyorsan átvettem a ruháimat, leakasztottam a vállfára akasztott hófehér köpenyemet, és összeszedtem a szanaszét hagyott dolgaimat. Amikor ezzel megvoltam, visszamentem a masszázs szobába, hogy szóljak Leának, hogy készüljön ő is, mert hazaviszem, mielőtt elmennék a rendelőbe.
Ugyanott találtam rájuk, ahol hagytam őket, éppen csak annyi különbséggel, hogy a gyakornokom már nem azon volt, hogy minden erejével a feladatára koncentráljon, hanem éppen Shaqirival nevetgéltek valamin. Helyesek voltak, mert látszólag mindketten első pillantásra találtak valami vonzót a másikban, és normál esetben hagytam volna őket, most azonban kénytelen voltam félbeszakítani a csevejt, mivel siettem.
- Lea, munkaidőben nem csacsogunk – szóltam a lányra, mire összerezzent és zavartan hátrébb lépett egyet. – Ha végeztél, menjünk, mert később dolgom van.
- Oké – bólintott kicsit megszeppenten, de amikor visszafordult a svájci játékoshoz, már újra csillogott a szeme, és kipirult az arca. – Akkor este – mondta neki, mielőtt nyomott egy puszit az arcára. Fejcsóválva, magamban mosolyogva fordultam meg, és indultam kifelé a szobából. Alig vártam, hogy Lea kövessen, és kifaggathassam őt.

A teljes fejezetet egy hét múlva vasárnap, a megszokott időben olvashatjátok. Köszönöm a türelmeteket, illetve a 6. részhez érkezett eszméletlen mennyiségű pipát! :)
xoxo, Livi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése