Díj

A díjat köszönjük szépen Viviennek.




 Szabályok

• Mindenkinek 11 dolgot kell írnia magáról.
• A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.
• 11 kérdést kell feltenni a jelöltnek.
• 11 blogot kell jelölni és linkelni.
• Nincs visszaadás, visszajelölés.

11 dolog rólunk 
#1 2010 második felében ismertük meg egymást, egészen pontosan novemberben. A rövid sztori: valami csoda (vagy inkább istencsapása xD) folytán rátaláltam Niki blogjára, írtam neki nagyon értelmes hozzászólásokat, amikre ő hasonlóan nagyon értelmes válaszokat adott. Aztán, mivel elhittem, hogy tudok fejléceket szerkeszteni, felajánlottam, hogy majd én csinálok neki is egyet. Ezt követte néhány email, majd végeláthatatlan MSN és Facebook partik sora. Most meg nézzétek meg, hol tartunk: a közös blogunkon kapott díj kérdéseire válaszolgatunk. Hát nem mesébe illő történet? *-*
#2 Alig van bennünk közös pont, az ilyen ritka esetek egyike a Bayern München szeretete, és a spanyolok utálata.
#3 Több komolyabb vitánk is volt már. /Hazudsz, mi mintabarátok vagyunk, az emberek példát vehetnének arról a végtelen szeretetről, amit egymás felé tanúsítunk. - Liv/ /Ki mondta, hogy a mintabarátságba nem fér bele a veszekedés? – Nix/ Egyik alkalommal még a DD folytatása is kérdéses volt. Lívia azt mondta, fejezzem be egyedül. Örülnétek neki? xD /Én kíváncsi lettem volna rá. xD - Liv/
#4 Kétszer találkoztunk, de az a két alkalom piros betűkkel mindkettőnknek fel van írva (az emlékezetünkbe legalábbis biztosan beleégett).
#5 Cipőmániásak vagyunk. Niki talán jobban. BIZTOS!
#6 Nagy közös terveink vannak. ;)
#7 Líviának köszönhető, hogy elkezdtem átolvasni a részeket, figyelni kezdtem egyes dolgokra, amikor írtam, szóval valamicskével jobb író lettem általa.
#8 Nikinek van egy titkos blogja, ahol a One Directionről ír.
#9 A kedvenc Nutella reklámunk a Schwalbe.
#10 Nikinek köszönhető, hogy elkezdtem odafigyelni arra, hogy kinek mit mondok az olyan kedvenceiről, akiket én nem szeretek. Bár ezt még nem minden esetben sikerül betartani, de rajta vagyok az ügyön, hogy ne szóljam le őket (annyira).
#11 Négy év alatt történt velünk egy csomó minden, és mégis alig tudtunk 11 dolgot összeszedni.

Vivien kérdései
1. Emlékszel mi volt az első történet/novella, amibe belekezdtél? Hogy végződött? Publikáltad valaha?
Nix: Bár ne emlékeznék! Katasztrofálisan végződött, de úgy is kezdődött, így visszatekintve. Ne akarjátok tudni, ne is képzeljétek el, mikre képes egy tíz éves Tokio Hotel rajongó. Haha. Igen, publikáltam. Be kell látni, bátor egy gyerek voltam...
Liv: Jobb nektek, ha úgy tudjátok, az első történet, amibe belekezdtem, az a Summer Paradise volt, happy end lett a vége, és igen, publikáltam is. Igaz, azóta privátba tettem azt a blogot, de majd (remélhetőleg) hamarosan lesz egy másik, ahol újra olvashatjátok. (Amúgy hazudtam, az első történetet tesómmal írtam. Az osztályomról és legfőképp a felsős matektanáromról szólt. Vicces volt, de félbehagytuk, és azóta már a füzet sincs meg, amibe írtuk.)
2. Milyen tulajdonságokkal jellemeznéd az írói stílusodat?
Nix: Úgy döntöttünk, hogy mi inkább egymás stílusát jellemeznénk. Lívia egy kicsit feszes, szerintem távolságtartóbb, mint az átlag, de mindig megtalálja a tökéletes szavakat. Rendezett, átgondolt. Nem tudom, mit mondhatnék még. Egyszóval: olvasnodkell stílusban ír ;)
Liv: Áldom Niki eszét, amiért kitalálta ezt, de lássuk akkor: A Tokio Hoteles időkből ugyan kimaradtam, de a többi történetét olvasva elmondhatom, hogy Niki rengeteget fejlődött az elmúlt években, és az egyik legjobb blogos íróvá nőtte ki magát, azok között, akiket ismerek. Sokkal több leírást ír, de nem magyaráz szájbarágósan; választékosan fogalmaz; a személyes kedvenceim pedig a vicces párbeszédei.
 3. Minden író életében eljön az az időszak mikor nincs ihlete. Veled is megtörtént már? Ilyenkor mit szoktál tenni? Van valami sajátos módszered?
Nix: Igazából nekem nem az ihlettel van baj, hanem azzal, hogy másra kezdek koncentrálni. Van, amikor nincs kedvem azokhoz a karakterekhez, akiket írok, ilyenkor nem is megy az írás. Az egyetlen, amit ilyenkor csinálni tudok, hogy kiírom magamból a másik ötletet, ami miatt az aktuális történet nem megy, és utána már tudok koncentrálni rá.
Liv: A nagy igazság, hogy nekem sem az ihlettel van bajom, hanem a végtelen lustaságommal, meg hogy sokszor nincs kedvem hozzá. Néha, amikor leülök, hogy „na most befejezem a DD megkezdett részét”, tíz perc múlva már facebookon dumálok valakivel, zenét hallgatok, videót nézek, elmegyek bevásárolni, mert üres a hűtő… Szóval mindent csinálok, csak azzal ne kelljen foglalkozni. Ilyenkor nem tudok mást tenni, mint hogy megvárom, míg lesz kedvem befejezni. Ha pedig sürgősen kell, akkor bekapcsolok valami zenét, nézek egy pár képet, hátha segítenek. Ha nem, inkább nem erőltetem.
4. Elégedett vagy a kezeid közül kikerült írásra/írásokra?
Nix: Nem mindegyikre. De a DD-re nagyon ^.^
Liv: Végülis az SP meg a WP egészen jó lett, ha így utólag visszagondolok. De én is leginkább a DD-re mondanám, hogy arra büszkék lehetünk.
5. Csak olyan történeteket olvasol, ahol a kedvenceid vannak? Esetleg más blogokat is?
Nix: Az igazat megvallva mostanában semmit nem olvasok. Csak írok. De van egy csomó blog, amit szeretnék folytatni, vagy amit el szeretnék kezdeni olvasni, és ezek között nem csak olyanok vannak, amikben a kedvenceim szerepelnek.
Liv: Sokáig csak olyat olvastam, de már én se vagyok a régi… Most már akár spanyolokra is kapható vagyok, de csak akkor, ha barátok kérnek rá. A Dórival közös kritikás blognak köszönhetően egyébként elég sokféle történetet elolvasok, ám a 90%-ukra a kritika megírása után soha nem térek vissza, mert vagy nincs időm, vagy nem kötött le annyira.
6. Gyerekkorban mindenkinek van kedvenc meséje. Neked melyik volt az?
Nix: Az oroszlánykirály. Volt is belőlük plüssállatom, és azokat cipeltem magammal az oviba, és azokkal aludtam délbe :) Simba<3
Liv: Gumimacik és a Balu kapitány. Még most is ezek a kedvenceim. <3
 7. Mit tartasz a legrosszabb emberi tulajdonságnak?
Nix: A hazugságot, kétszínűséget.
Liv: Ugyanazokat, mint Niki.
8. Mi számodra a legfontosabb dolog egy emberben?
Nix: Hogy megértsen.
Liv: Legyen velem őszinte, és szeressen/elfogadjon úgy, ahogy vagyok.
9. Melyik az a zeneszám, amiről úgy gondolod, hogy téged sugall?
Nix: Minden hangulatomhoz van egy szám, szóval ez ilyen időjárás függő. Most jelenleg: Justin Bieber - Born to be somebody
Liv: Nincs kifejezett egy ilyen szám szerintem, de legyen mondjuk: Simple Plan – The Rest Of Us
10. Mit gondolsz a bloggeren elterjedt díjakról? Hasznosnak találod őket? Vagy más véleményen vagy? Miért? 
Nix: Szerintem jó dolog, bár mostanában reklámozás céljából is használják, így nemcsak azoknak adják oda, akik tényleg megérdemelnék, hanem mindenkinek, hogy minél több blogon ott legyen a nevük. Én nagyon tudok nekik örülni, csak a kérdések kitalálásával vannak némi problémáim, ötlethiány miatt.
Liv: Szerintem is jó dolog, bár néha elég teljesíthetetlen feladatok elé állít. Például itt is a jelölj 11 blogot… Mi van, ha én csak ötöt olvasok? Másnak meg nem adnám szívesen, pedig manapság sokan azt csinálják, hogy kiírják blogos csoportokba, hogy „van egy díjam, akinek kell, linkelje a blogját”. Így szerintem már elvesztette az értékét, ettől függetlenül örülök, ha díjat kapok, mert valamilyen szinten ez is elismerés.
11. Szeretsz ezekre a kérdésekre válaszolni? Ha igen, ha nem, miért?
Nix: Én igen, mert szeretek magamról dumálni, szeretem, ha érdeklődnek irántam. Egy kicsit olyan, mint egy interjú, fontosnak érzem tőle magam, haha.
Liv: Én is szeretek, mert szeretem, ha kérdeznek tőlem, és nem magamtól kell mesélnem.


Kérdéseink:
1. Milyen napod volt?
2. Van/vannak most új ötlet/ötletek a fejedben?
3. Melyik napszakban szeretsz a legjobban írni?
4. Mi a véleményed rólunk?
5. A kommentek, illetve a saját életed alakulása mennyire befolyásolja a történeted/történeteid alakulását?
6. Szerinted ha egy suliba járnál/jártál volna velünk, jóban lettünk volna?
7. Ha egy napra valaki más bőrébe bújhatnál, ki lenne az?
8. Ha eltölthetnél egy estét egy híres emberrel (legyen élő vagy már elhunyt) kit választanál és miért pont őt?
9. Hogyan látsz minket öt év múlva?
10. Twitter vagy Instagram?
11. Megbántad, hogy megismertél minket?
 
Akiknek továbbadom:



LarissaT (Ez lenne Niki titkos blogja)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése