Búcsú by Nix

Sziasztok! (Utoljára)

Mint látjátok, a végére értünk a történetnek. Hihetetlen, hogy máris vége. Nekem nagyon kevés időnek tűnt. Még emlékszem, amikor több mint egy éve hülyülésből felvetettük, hogy írhatnánk egy közös történetet. Elkezdtük írni, körülbelül két-két oldalig jutottunk, utána pedig félretettük. Aztán május környékén, újra felröppent a dolog, és lássatok csodát, megírtuk. Még egyik történetemre se voltam ennyire büszke, és nem tudom, hogy lesz-e a jövőben olyan, ami ezt lepipálja.

Elsősorban hozzátok szeretnék szólni pár szót, mert soha ennél jobb olvasóközönségem nem volt. Rendszeresen írtatok nekünk kommenteket, amikből megtudhattuk, mi nyerte el a tetszéseteket, na meg persze, hogy mi nem. Mindennemű hozzászólást szeretnék megköszönni, élvezet volt olvasni és válaszolni rájuk. Remélem, nem mentek messzire, és ha esetleg a jövőben valami újba vágnánk bele, akkor is velünk tartanátok. Imádlak titeket!

Másodsorban pedig engedjétek meg, hogy Líviához is intézzek néhány mondatot. Azt mondtam, hogy kihívás, és igen, az volt. A lehető legnagyszerűbb és legjobban teljesített kihívás. Tudod miért? Mert úgy éreztem, hogy fel kell nőnöm hozzád, és nem tudom, te hogy látod, de azt hiszem azért sikerült azt a színvonalat hoznom, amit te szoktál adni az olvasóidnak. Ha hiszed, ha nem, tanultam is tőled egyet, s mást. Például, hogy mennyivel jobb, ha fejben megvan a történet alapja, ha tudom, merre tart a cselekmény. Sokkal összeszedettebben írtam, mint előtte bármikor is. Négyszer olyan figyelmesen olvastam át a részeket, bár még így sem tudtam biztosítani, hogy hibátlan legyen, de te vettél rá. Most már nem csak azt tudom, hogy a sorkizárt milyen jól néz ki, hanem azt is, hogy a bekezdéseknél a behúzások is szebbé teszik az összképet. Fel tudnék sorolni még egy nagycsomó dolgot, amiben jobban érzem magam, de felesleges lenne. A lényeg az, hogy a legjobbat hoztad ki belőlem, úgyhogy köszönöm, ahogy azt is, hogy engem választottál írótársadul. <3 Azt hiszem, elkönyvelhetjük, hogy valami olyasmit alkottunk, amit felvállalhatunk. Bár ezt döntsék el inkább az olvasók, egy utolsó, hosszú-hosszú hozzászólásban:)

A jövőben is puszilok,ölelek és imádok mindenkit,
Nix

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése