Részlet az első részből

Sziasztok!
Itt az ideje, hogy én is jelentkezzek, és a fejlécen kívül valami mást is hozzátegyek a bloghoz. Tudjátok, mit hoztam nektek? Egy kis részletet az első részemből. Remélem, örültök neki, és megörvendeztettek engem is egy-két hozzászólással. Kíváncsi vagyok, mit szóltok hozzá, mire következtettek ebből a néhány mondatból. Érdekel, hogy várjátok-e már, hogy mit gondoltok arról, hogy Reus és Götze (na meg Alaba) lesznek a főszereplők. Szóval mindenféle véleményre kíváncsi vagyok, ne fogjátok vissza magatok! 
Jó olvasást!
xoxo
Liv


"Kerestem egy hajgumit, laza kontyba kötöttem a hajam, aztán levágtattam a lépcsőn az emeleti szobámból, és a fürdőbe mentem, hogy fogat mossak. Mire végeztem, David is befutott. Úgy be volt öltözve, mintha minimum az Északi sarkra készültünk volna, már csak a nagykabát hiányzott róla, pedig odakint – annak ellenére, hogy már október volt – tombolt a meleg.
- Nem sülsz meg? – kérdeztem, miközben az Audija felé tartottunk. Nemet intett a fejével, majd kitárta előttem az autó ajtaját. – Nahát, milyen lovagias valaki – jegyeztem meg nevetve. Nem voltam hozzászokva ehhez, a németek nagy többsége ugyanis kifejezetten figyelmetlen tud lenni ilyen dolgokban.
- Összeszedjük Holgert is útközben – jelentette be, miután kényelmesen elhelyezkedett a kormány mögött. – Ott meg majd találkozunk Jerome-mal.
- Okés – bólintottam. – Hallgatunk zenét?
- Persze! – vigyorodott el, majd benyomta a lemezlejátszót. Rossz előérzetem volt, és néhány másodpercen belül be is igazolódott a sejtésem. Az autót betöltötte Justin Bieber hangja, ahogy a Baby című számát énekli.
- Más nincs? – érdeklődtem. Vele – és a csapat egy részével – ellentétben én egyáltalán nem voltam oda ezért a srácért, és fogalmam sem volt róla, hogy ők mit esznek rajta.
- A-a – rázta meg a fejét, majd rázendített a refrénre. Csodálatos hangja volt egyedül is, de néhány perccel később már Badstuber is ott tartózkodott velünk egy légtérben, és ketten adtak nekem privát koncertet, amit természetesen nagyon élveztem. Nem győztem hangoztatni, mennyire örülök, hogy inkább világklasszis focista lett belőlük, és nem indultak a DSDS egyik évadában sem."

7 megjegyzés:

  1. Szióka!(:
    Örülök, hogy nem kellett sokáig győzködni, hanem azonnal beadtad a derekadat! :D
    Bár nem sok minden derült ki, de sokkal jobb, mint semmi! :)))
    Alaba miért öltözött ennyire be? xD
    Csak Justin Biebert neee, emlékszel még április elsejére? xDDD Ugye nem épp egy JB koncertre tartanak? o.O Ja, megnyugodtam a csajszi nem szereti. :))
    Már nagyon várom a kezdést, de ezt már múltkor is mondtam! :DDD
    Puszika!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziamia :D
      Na igen, igazából győzködni se nagyon kellett, nem? :D
      Hidd el, Kori, a részből magából se fog sok minden kiderülni. Vicces, hogy hosszú, de nem szól semmiről, majd meglátjátok. Június másodikát tessék felvésni a naptárba, bekarikázni pirossal meg ilyenek. És az előtte lévő két napot is. :P
      Nem az a lényeg, hogy a drága életem miért öltözött be, hanem hogy hova mennek xD és nem, nem JB koncertre xDDD Oda majd Reus és Götze visznek el... xD
      Ó, hogyne emlékeznék, vicces volt :DDD
      puszi <3 (fagyikaa)

      Törlés
    2. Bocsánat, hogy belekontárkodom a beszélgetésetekbe, de Lívia még mindig szakadok: Június másodikát tessék felvésni a naptárba, bekarikázni pirossal meg ilyenek. És az előtte lévő két napot is. :P
      Csapjunk valami chat partit jóóóóó? :DDD
      <3

      Törlés
    3. Most ezen mi vicces, hát népünnepély lesz azon a három napon! :D De ha te nem akarod... akkor csak én partizok, meg Reus :PP
      chat parti jóó :D elsején este meg meccsparti :D
      fagyii :D enyém? *-*

      Törlés
    4. Én még mindig azt mondom, hogy Nix én a helyedben nem chatpartyt szerveznék, hanem igazit! :P Bár simán lehet, hogy a hátad mögött zajlanak az események! Am akkor tegyük hozzá a hétfőt is, ha már ennyire benne leszünk! ;)

      Törlés
  2. Hali! :)
    Készülj fel, találgatni fogok :DD Hmm.. Az biztos, hogy Riát olvastunk, ez egy percig sem kérdés. Alaba talán valami legjobb barát szerűség. Több mindenre nem tudom egyelőre következteti. Riának jó a zenei ízlése...xD Zárójeles kérdés.. :D Shaq lesz? :PPP
    tetszik, és várom amikor már majd tényleg részt kapunk ;)
    puszi, Dorcsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Várj.. Felkészültem és alig várom :D Így van, ez 100% Ria volt, Miát majd jövőhéten kaptok Nikitől. Én is megszenvedtem a részlet kiválasztásával, és szerintem ő is meg fog, mert mint azt már Korinak mondtam, az első részek semmiről sem szólnak :')
      Alabának nagyon-nagyon fontos szerepe lesz, többet nem árulhatok el, de két hét múlva (majdnem) minden kiderül :) Hát még jóóó, Ria a zenei ízlését (is) tőlem örökölte xD
      Zárójeles válasz: Shaqiri itt-ott fel fog tűnni, de komolyabb tervek nincsenek vele. :D Második részt ajánlom így elöljáróban is a figyelmedbe. :D
      két hét, az hamar el fog telni :)
      puszi

      Törlés